انتقال آقایی‌پور به سپاهان واقعیت ندارد ستاره اصفهانی در استقلال ماندگار شد اسماعیلی‌فر: همه برای ماندنم تلاش کردند، اما شاید دیر بود صادقی در تور یحیی | جدایی یک مهاجم دیگر از پرسپولیس؟ مربی محبوب بیرانوند در پرسپولیس! اعتراض شدید پایه‌های پرسپولیس به تصمیم جدید درویش گاریدو گوش به فرمان درویش! سنگ اندازی چند پرسپولیس برای بازگشت رضاییان مخالفت سازمان لیگ با افزایش تعداد بازیکنان خارجی اسپانیا، تیمی که فرانسه را قهرمان اروپا کرد! هادی ساعی جانشین وزیر ورزش می‌شود؟ بازیکن استقلال مارکوپولو شد! پرورش اندام ایران قهرمان آسیا شد زمان آغاز تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید اعلام شد ژرمن‌ها خواستار تکرار بازی جنجالی آلمان - اسپانیا! منتظر محمد در استقلال خواهان ندارد| حواشی یک بازیکن عراقی! ادعای درویش درباره مذاکره با رضاییان| قرارداد دارد قانونی نیست! تلاش جلالی برای گرفتن معافیت شرط و شروط روزبه چشمی برای تمدید با استقلال سیلوا در استقلال ماندنی شد
سرخط خبرها

واکنش قلعه‌نویی به تقابل با کارلوس کی‌روش

  • کد خبر: ۱۸۸۷۴۲
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
واکنش قلعه‌نویی به تقابل با کارلوس کی‌روش
امیرقلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی در آستانه بازی با تیم ملی قطر از کارلوس کی‌روش تعریف و تمجید کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل اردن به فینال تورنمنت چهارجانبه این کشور راه یافت. به این ترتیب تیم ملی ایران باید رخ در رخ تیم ملی فوتبال قطر قرار بگیرد.

این اولین تقابل امیرقلعه‌نویی با کارلوس کی‌روش است. قلعه‌نویی در واکنش به برخورد با سرمربی سابق تیم ملی که او اکنون به جایش روی نیمکت تیم ملی قرار گرفته، این جملات را به زبان آورده است: «به تیم قطر و کی‌روش بخاطر صعود به دیدار نهایی تبریک می‌گویم. کی‌روش زحمات زیادی برای فوتبال ما کشیده است. امیدوارم دیدار برابر قطر بازی خوبی شود، اما واقعیت این است کیفیت زمین، دلخواه نیست.» 


قلعه‌نویی از نمایش تیم ملی مقابل اردن راضی است و این جملات را به زبان آورده است: «از این خوشحالم که تیم ملی فوتبال زیبا بازی می‌کند و حتی روز بدش هم سه گل می‌زند. البته ایراد کار در ساختار دفاعی بوده که آن را هم ان‌شاءالله برطرف می‌کنیم. در پایان خواهشم از همه این است که به فوتبال کمک کنند. اینکه بخواهند فدراسیون فوتبال و تیم ملی را بزنند، این موضوع هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.»

تیم ملی فوتبال ایران در فینال تورنمنت قطر قرار است عصر سه شنبه مقابل تیم ملی قطر قرار بگیرد و یک روز بعد از آن راهی تهران خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->